• Temperatura -5.0°C

Beskid Mały - Gaiki

Niedziela, 23 stycznia 2011 · dodano: 24.01.2011 | Komentarze 1

Tym razem jadę w Beskid Mały. Pakuję rower do samochodu i w drogę, po dotarciu do Straconki czekam na resztę ekipy z EMTB
Biorąc pod uwagę aktualne warunki jakie panowały, zebrała się nas całkiem spora grupka, osiem osób.
Po rozpakowaniu i poskładaniu rowerów, pakujemy się do busa Harrego i jedziemy na Przegibek.
Z Przegibka już na rowerach na Gaiki, po krótkim postoju jedziemy zmierzyć się z agrafkami na niebieskim szlaku.
Jechałem tamtędy po raz pierwszy i muszę przyznać że łatwo nie jest, stromo i nawroty prawie po 180 stopni, pokonały mnie.
Ale jeszcze tam wrócę.
Następnie wjeżdżamy, wpychamy, wnosimy, jak kto woli, rowery spowrotem na Gaiki i zjeżdżamy czerwonym szlakiem do Straconki.
Już nie tak trudnym, ale też zajebistym, i dla mnie to był już koniec jazdy bo musiałem się zbierać do chaty, a szkoda ...

Na Przegibku

Karton atakuje jedną z agrafek

A teraz Mateusz

A tu nasza enduro dziewczyna Beata