• Temperatura -7.0°C

Góra Orłowa

Poniedziałek, 31 stycznia 2011 · dodano: 07.02.2011 | Komentarze 4

Jak zwykle po pracy, pojechałem trochę pokręcić, najpierw asfaltem do doliny Dobki,a potem na Zakrzosek i niebieskim szlakiem przez Świniorkę w kierunku Orłowej. Jechało się dobrze bo szlaki są ubite, tylko w jednym miejscu trzeba było prowadzić, ale tam nawet bez śniegu się ciężko podjeżdża.
Na górze temperatura całkiem znośna -3 stopnie, a gdy zjechałem na dół, oczywiście już po ciemku, patrzę na licznik a tam -9.5 stopnia.
Dobrze że do domu było już bliziutko:)

gypsy
| 17:44 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj na drugim zdjęciu szczelina w nieboskłonie, za chwilę objawi się kosmiczna tajemnica... albo może nie teraz :) - takie mi się skojarzenie nasunęło ;) ostatnia fotka wygląda groźnie, ciemno... ogólnie widać te -7 w powietrzu.
surf-removed
| 00:39 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj Jak Ty to robisz, że masz takie super zdjęcia ;) przyjemnie się ogląda Twoje reportaże. pozdrawiam
kkkrajek18-remov
| 00:04 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj foto nr 1 i 5 stoją na naprawdę wysokim poziomie :)
karla76 | 23:52 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj te pierwsze zdjęcie jest piękne!
kurcze kolejne też!:)
pozdrowionka

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zejez