• Sprzęt Mongoose IBOC zero G

Przesiadka z fulla na sztywniaka

Piątek, 6 maja 2011 · dodano: 06.05.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj cofnąłem się w czasie, i zabrałem na przejażdżkę starego, poczciwego Mongoosa.
Dzisiejsza trasa głównie asfaltami, ale trochę terenu też się znalazło(dawno mną tak nie wytrzęsło)
Najpierw do Cieszyna, a potem przez Puńców i Dzięgielów do kamieniołomu w Lesznej.

Gdzie wbiłem się na czarny szlak, biegnący pod Tułem na Małą Czantorię, po dojechaniu na Budzin odbijam w ścieżkę rowerową prowadzącą do Ustronia.

Najbardziej stromy odcinek na całej trasie, na zdjęciu tego tak nie widać.
I tu muszę powiedzieć, że na fulu ze skokiem 140/150 podjeżdża mi się o niebo lepiej:)

Widok na Budzin i Małą Czantorię.

A pod wieczór, jeszcze przejażdżka wzdłuż rzeki Wisły

dejmien3
| 18:11 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Kurde Andrzej jak mogłeś wsiąść na sztywniaka! Ale uświadomiłeś sobie jak ciężkie życie mają ludzie na nie-fullach;)
andrzejr76
| 07:51 sobota, 7 maja 2011 | linkuj To tylko taka jedno dniowa zmiana, bo amory mam w serwisie.
Teraz nie mogę pojąć, jak tak długo mogłem na nim jeździć hehe:)
k4r3l
| 07:18 sobota, 7 maja 2011 | linkuj hehe, a podobno z fulla już nie sposób wrócić na HT, a co dopiero pełnego sztywniaka :) zamontuj mu jakieś slicki i będzie jak znalazł do ćwiczenia kondycji na podjazdach :))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo