Przez Tuł nad Ton

Poniedziałek, 27 czerwca 2011 · dodano: 27.06.2011 | Komentarze 2

Weekend był bez roweru, to w ciągu tygodnia trzeba nadrobić.

Po całym dniu pracy, z tyłu zostawiam Ustroń i miejski zgiełk i kieruję się w stronę Małej Czantori, im wyżej się wspinam tym ciszej, słychać tylko szum wiatru i śpiew ptaków.

Szkoda że w pracy tak nie jest.

Pod Małą Czantorią jest taki oto szuterek, którym prowadzi szlak rowerowy do Lesznej i dalej do Cieszyna.

A to już Budzin i widok na Małą Czantorię

To jest cel na dzisiaj - Tuł. Postanowiłem wjechać na szczyt, bo jeszcze tam nie bylem, zawsze jechałem szlakiem który prowadzi dołem.

Po drodze niezłe widoczki...

..a jeszcze jeden.

Na szczycie jakiś śmieszny szałas i ścieżki wyjeżdżone przez motokrosowców.

Początek ścieżki w dół to stroma ścianka...

...potem kawałek takiej oto ścieżki, a następnie trzeba przejechać przez trawę która miejscami sięga do ramion.

Przejazd koło Mućki

Przez siano

I wpadam na czarny szlak, którym zjeżdżam do Lesznej.

Wjazd przez tunel nad Jeziorko Ton w Goleszowie

Na brzegu pełno moczy kijów...

...polujących na takie oto okazy, z góry wyglądają jak jakieś torpedy he he:)

Po drodze jeszcze na działkę po trochę czereśni i do domu.

Kategoria Po okolicy

k4r3l
| 07:04 niedziela, 3 lipca 2011 | linkuj łosz kurna, widzę, że tym razem okolica z innej perspektywy... jak to powiedział pewien polak na emigracji: its bjutiful :)
dejmien3
| 17:07 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Zajebiście masz, góry w zasięgu ręki. Możesz sobie wyszukiwać fajne, mało uczęszczane miejsca - esencja jazdy po górach jak dla mnie. W dodatku brak turystów - poezja:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa utree