Polsko - Czeskie klimaty

Piątek, 8 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 3

Po przeczytaniu ostatniej relacji Foxia, postanowiłem sprawdzić te single.
Ale najpierw trzeba się dostać na Czantorię. Wybrałem niebieski szlak, początek asfaltem,ale po dojechaniu do Poniwca zaczyna się...

...hardcore - mega podjazd, długość jakieś 2,8km i 560m w pionie.

Trzeba się nieźle namęczyć żeby podjechać, dużo kamieni i w paru miejscach powalone drzewa, skutecznie to uniemożliwiają.

Ale w sumie to podprowadzałem góra z 80m.

Jedna z przeszkadzajek.

Górny odcinek wygląda bardziej enduro, wąski singielek z kamieniami.

Hubba-Bubba

Ostatni odcinek przed schroniskiem raczej nie do podjechania.

Chwila odpoczynku przy Czeskim schronisku i...

...obieram kierunek na Czeską stronę.
Górna część jak już napisał Foxiu zajebista, stromo opadający singielek.

Pepikolandia

Małe żabki chłodziły się w kałuży.

Z tamtej góry zjeżdżałem.

Ostatni jak dla mnie fajny kawałek.

Potem dość długi odcinek wyglądał tak, trawa, pokrzywy i inne chaszcze do wysokości ramion brrrrr.

Więc trochę sobie skróciłem i asfaltem dojechałem do Trzyńca, a dalej przez Leszną i Budzin do domu.

Dość stromy podjazd z Lesznej na Budzin, ale asfaltowy więc spoko do podjechania.

foxiu
| 23:30 środa, 13 lipca 2011 | linkuj no, mi tam chaszcze do ramion nie przeszkadzają, lubię jak jest ciasno ;) A asfalcik na Budzin niczego sobie, miałem tam jechać, ale nie wziąłem mapy z domu i nie wiedziałem jak skręcić - dlatego padło na wały nad Olzą. No i ja do CIeszyna, ty do Ustronia, więc siłą rzeczy musiała być inna końcówka :)
nemo
| 20:46 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Sam tyle km robisz po górach - pisałem nie raz terenów to tobie i Foxiowi zazdroszczę. :)
k4r3l
| 20:13 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj niesamowita i wymagająca trasa :) widokowo miazga!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa znieo