Beskidzki klasyk Czantoria - Barania Góra EMTB.pl

Niedziela, 14 sierpnia 2011 · dodano: 27.08.2011 | Komentarze 2

Po przyjeździe z wakacji, od razu nadarza się okazja do pokręcenia w większej grupie.
W niedzielny ranek zbieramy się na parkingu pod Czantorią, skąd zaczynamy atak na wcześniej wymienioną górę. Najpierw cofamy się kawałek w stronę Ustronia, do niebieskiego szlaku i zaczynamy podjazdo - podejście na szczyt.

Na szczycie chwila przerwy, zakładanie ochraniaczy i zjazd kamienistym szlakiem w stronę Soszowa.

Thor07 i kazik z racka, na końcówce podjazdu na Soszów.

Kolejny cel dzisiejszego wypadu Stożek i trochę dłuższa przerwa...

...a powodem był snake w kole Agaty.

Po wymianie dętki śmigamy dalej czerwonym szlakiem w stronę Kiczor, ale najpierw wieczna kałuża no i oczywiście...

...lans fota przy skałkach.

Jeden z moich ulubionych kawałków, zjazd z Kiczor.

Podczas jazdy podejmujemy decyzję, aby zdobyć jeszcze Baranią Górę ( w tym roku już chyba z dziesiąty raz hehe) i zaliczyć zjazd niebieskim szlakiem.

Na szczycie krótki popas i spadamy w dół.

Na początek ścianka i Thor07

Agata dzielnie walczy z beskidzką rąbanką.

Tomasz na jednym z uskoków, a zaraz za nim...

...kazik z racka.

Dawno nie było przerwy hehe;) rozcięta opona u Tomasza, szybka zmiana dętki i ...

...pomykamy dalej.

To już końcówka tej fajniejszej części zjazdu, bo potem...

...było już tylko napieprzanie w błocie aż do wylotu na asfalt, mycie rowerów w rzece i teleport do Ustronia.