I stała się...ciemność

Czwartek, 27 października 2011 · dodano: 28.10.2011 | Komentarze 1

Wyjechałem coś po szesnastej, więc niema najmniejszych szans aby wrócić przed zmrokiem. Na początku plan był taki aby, wjechać na Stożek i dalej czerwonym przez Kiczory do Wisły Głębce.

Jednak po dotarciu do Wisły, stwierdziłem że jednak odpuszczę Stożek i pojadę na Czupel.

Podjazd na Trzy Kopce Wiślańskie, jeszcze w miarę przyzwoitych warunkach...

...ale pomiędzy Smrekowcem i Czuplem, było już prawie całkiem ciemno.
A że lampkę muszę przykręcać, to jakoś przy ostatnich podrygach słońca, dokulałem się na szczyt.

Na szczycie zrobiłem sobie półgodzinną przerwę, na małe co nieco, ubranie się i parę fotek.

No dobra, niema co siedzieć trzeba ruszać, bo zaczyna coraz bardziej pizgać.
Ze szczytu prowadzi fajny singielek wśród traw, tylko w niektórych miejscach trzeba by go było uprzątnąć. Leżą chyba ze dwie niewielkie kłody i trochę patyków pozostałych po wycince. Niżej singiel łączy się z zielonym szlakiem, którym jadę kawałek, a potem leśną drogą zjeżdżam pod skocznię w Wiśle Malince i dalej wzdłuż rzeki Wisły do domu.