Jesienny trip EMTB.pl

Niedziela, 6 listopada 2011 · dodano: 08.11.2011 | Komentarze 3

Ciepła i słoneczna jesień, sprzyja rowerowym wypadom.
Tak było i w tą niedzielę, jak zwykle pobudka coś koło siódmej i w drogę.

Na początek trochę asfaltu, w kierunku słońca, które zaczęło przedzierać się przez lekką mgiełkę i zaczęło coraz mocniej przygrzewać.

Na Trzech Kopcach Wiślańskich, zatrzymuję się na chwilę przy Telesforówce, aby założyć coś cieńszego na siebie, bo za bardzo zaczęło grzać.

Dalej jadę obok Smrekowca w kierunku przełączy Salmopolskiej...

...gdzie czekam na resztę ekipy EMTB i po krótkim popasie, ruszamy dalej...(fot.Sretsam)

...na Malinów z którego jest niezły kawałek zjazdu...

...na którym Marciniak i Sretsam padają ofiarami pierwszych dzisiaj węży.

Dalej pędzimy przez Zielony Kopiec...

...Gawlasi...

...na Magurkę Wiślańską, gdzie robimy krótki postój.

Z Magurki Wiślańskiej jedziemy w kierunku Magurki Radziechowskiej, byłem tam po raz pierwszy, bo zawsze jakoś nie po drodze było.

Portret rodzinny hehe.

A tym czasem Szymek, lata kapcia którego złapał na podjeździe - potem złapał jeszcze jednego i jakby tego było mało, to urwał jeszcze hak.

Niema to jak przyciąć sobie komara w borówkach hehe.

Johny na zjeździe z Magurki do Ostrego.

Z Ostrego pozostało nam już tylko 750m na Skrzyczne, ale w pionie):

Nowo wysypanym szutrem jedzie się nawet spoko ale...

...co po niektórym zaczyna brakować już prądu i jadą coraz wolniej.

W schronisku jemy co nieco i ruszamy dalej bo robi się coraz później.

Ja odłączam się od reszty i jadę w stronę Salmopolu, a potem przez Trzy Kopce(od tego momentu z lampkami) do Wisły i dalej do Ustronia. A reszta zjeżdża czerwonym do Buczkowic, końcówkę po ciemku bo nikt nie miał lampek.