• Temperatura -9.0°C

Mroźny Stożek

Wtorek, 20 grudnia 2011 · dodano: 21.12.2011 | Komentarze 3

Mimo dość sporego mrozu(jakoś tak -9 było, w porywach nawet chyba więcej bo licznik pokazuje tylko do -10) pojechałem sobie na Stożek. Do wyciągu jechało się dobrze, odśnieżona ubita droga, ale dalej już trzeba było dawać z buta.
A że nie chciało mi się drałować naokoło, to zacząłem się wspinać pod wyciągiem, może było troszkę krócej, ale nigdy więcej.
Na górze było już dużo lepiej, ale jeszcze nie na tyle żeby można było całość przejechać, jeszcze turyści nie zdążyli dobrze udeptać szlaków. Jakby nie dosypało( a dzisiaj zaczęło sypać) to za tydzień było by ok.

Wiadukt kolejowy w Wiśle Głębce wybudowany na początku lat trzydziestych.

Wyciąg krzesełkowy na Stożek.

Schronisko na Stożku

Skałki przed Kiczorami.

Ostatnie poprawki przed zjazdem z Kiczor, w niektórych miejscach trochę rzucało, ale frajda była niezła.

I na koniec gwiazdki nad głową, ale takie na niebie, a nie po dzwonie hehe.

andrzejr76
| 11:45 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj Na narty za mało, a Ja wolę na rowerze:)
nemo
| 10:01 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj Jak na Stożku tyle śniegu to trzeba jechać na narty.
Rafall
| 07:50 czwartek, 22 grudnia 2011 | linkuj Widzę, że używasz licznika sigma 2006 i całkiem dobrze Ci się trzyma. Mój zaczął się rozlatywać już w pierwszych miesiącach używania a teraz jest obwinięty taśmą izolacyjną a do podstawki wzmacniam go gumkami z dętek ;)
Świetne zdjęcia! Powspominałem sobie szlaki z tegorocznego Trophy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nyidr