• Temperatura -6.0°C

Barania Góra #1

Sobota, 28 stycznia 2012 · dodano: 28.01.2012 | Komentarze 7

Dzisiaj taki mix, samochodowo, rowerowo pieszy. Samochodem do Wisły Czarne, potem przesiadka na rower i podjazd do schroniska na Przysłopie. Chwilka przerwy, przypięcie roweru i atak z buta na szczyt.

Droga do schroniska, to taka wycięta w śniegu rynna, w dół można było nieźle zapierdzielać.

A to już przy schronisku, odkopane ławki nad blatami było ponad metr śniegu;)

Przypięcie machiny i w drogę.

Dla takich widoków to mógłbym tam chodzić codziennie...jakby była taka możliwość, której niema.

Śnieżne drzewa.

Troszkę tego śniegu spadło:), tak na oko, od metra do ponad dwóch.

Śnieżna pustynia.

A to już na szczycie...

...tyle mniej więcej jest śniegu.

Wieża się zmutowała i zrobiła śnieżna.

I sruuuuuuuuuu w dół.

Nawet się załapałem na zachód słońca, co prawda nie na szczycie...

...ale, dobre i to

Kategoria Beskid śląski, Zima

daniel3ttt
| 22:21 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Podobnie zapiąłem przy Murowańcu i sru na Kościelec:) A na wieżę to by można z dziabkami przyatakować.
shem
| 16:45 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Niesamowity klimat zimy w górach :-) Bałbym się zostawić taki rower zapięty takimi bylejakimi zapięciami.
MAMBA
| 09:52 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Dobrze wykorzystane warunki w górach :)
k4r3l
| 09:51 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj czad! ale mimo wszystko bałbym się o rower :)
pape93 | 00:38 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Coś pięknego !
tojarobak
| 23:21 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj super widoki.. ja w tą zimę nie widziałem nawet jednego płatka śniegu
anwi
| 23:05 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj Pięknie. Zazdroszczę kondycji i odwagi.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr