Ognistym ptakiem przez Beskid Ślaski

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 21.05.2012 | Komentarze 2

No to testujemy kolejny rowerek ze stajni Horizon Bikes.

Tym razem Pivot Firebird 180/167mm skoku mniam;)

Na pierwszy ogień podjazd na Małą Czantorię, i miłe zaskoczenie, jak rower z takim skokiem, tak nieźle podjeżdża.

Prowadziłem tylko kawałek na samym dole, bo panom leśnikom się nudzi i niedawno poukładane belki postanowili zabrać i zostawić totalnie rozkopany szlak

W tle wielka Czantoria na którą trzeba się wdrapać, ale najpierw trochę lansu;)

Na Czantori dwa łyki wody i spadam, bo ludu tyle jakby jakiś festyn tam był hehe, zjazd z Czantori to typowa rąbanka, a rowerek dosłownie płyną po tych kamolach, ścianka na końcu, pokonana bez najmniejszego problemu.

Na Soszowie trochę dłuższa przerwa i krótka rozmowa z odpoczywającym rowerzystą...

...a był tam na trekingu z cienkimi oponkami, jak widać dla chcącego nic trudnego.

Na Stożku też tłumy, więc jadę dalej w kierunku Kiczor.

Jakieś dwie godziny temu tam byłem.

No to jedziemy dalej kierunek Kubalonka.

Początek zjazdu z Kiczor jest nietknięty, ale...

...dalej jest już maasakra, jak zaczęli sprzątać połamane drzewa, to przy okazji zrobili sobie kolejną autostradę.

A przed samą przełęczą to kolarką można by było teraz jechać.

Na szczęście reszta jest już taka jak była. Z Kubalonki asfaltem na Stecówkę, w schronisku jem żurek i jadę dalej przez Karolówkę na Przysłop no i oczywiście na Baranią. Szlak na szczyt jest już uprzątnięty z powalonych drzew.

Jeden z kilku przejazdów po belkach, po większych opadach belki pływają i zajebiście się po nich jedzie, jak się obracają do okoła hehe.

Na szczycie jak zwykle dłuższy popas.

...

I to na co dzisiaj czekałem, czyli zjazd niebieskim szlakiem, ten rower w porównaniu z Moim, to inna bajka, przejechane wszystko oprócz takiego jednego uskoku z plątaniny korzeni.

Przejazd przez wodę. Niebieskim zjeżdżam tylko do połowy...

...a potem jeszcze szutrówka na Cięków.

To źródełko Mnie ocaliło, bo bukłak wyschną jakiś czas temu, a przypiekało konkretnie.

Z Ciękowa żółtym do Wisły Czarne, a dalej już tradycyjnie wałem wzdłuż rzeki do Ustronia.