Pilsko

Niedziela, 3 czerwca 2012 · dodano: 05.06.2012 | Komentarze 2

Skoro świt wsiadam w samochód i udaję się do Korbielowa, na kolejny mega trip z chłopakami z EMTB.pl.
A zebrało się w sumie dziesięciu chłopa.
I tak zaczynając od północy:
Jeden z Warszawy
Jeden z Częstochowy
Jeden z Bytomia
Trzech z Krakowa
Trzech z Bielska i
Ja z Ustronia... więc można powiedzieć że trip ogólnopolski hehe.
Chyba pierwszy raz udało nam się wyruszyć w trasę przed czasem.
Zaczynamy wspinaczkę na Miziową, najpierw niebieskim, potem czarnym i na końcu zielonym szlakiem.

Pierwszy postój, króciutki bo tyle much latało, że nie dało się wytrzymać.

Podziwianie widoczków...w oczekiwaniu na...

...dwie zagubione duszyczki;)

Im wyżej tym robi się ciekawiej.

Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka, w połowie czarnego szlaku z hali Miziowej na szczyt Pilska.

Ja widać, nikt się nie rwał do jazdy.

Już za chwileczkę, już za momencik...

...nareszcie szczyt, co prawda Polski, ale na Słowacki nam się nie chciało jechać - w sumie byłem tam już dwa razy.

Na górze ubieranie plastików i czegoś cieplejszego, bo wiał okrutnie zimny wiatr.

Docierają ci co osłaniają tyły, więc można ruszać w dół...

...niebieski graniczny do przełęczy Glinne.

Cztery kilometry naparzania po kamolach i korzeniach...

... ale szczerze powiem, że wolę takie techniczne trasy, niż jakieś nudne szutry;)

dr_watson na ściance, podejście pierwsze i...

...pierwszy lot w krzaki.

Tylko Pawel_BB jako jedyny zjeżdża całość bez katapultowania się w krzaczory.

dr_watson podejście drugie...

...trzecie i czwarte i chyba piąte, już nie pamiętam, ale każde kończyło się tak samo..........w krzakach.

Dobrze że więcej osób, wozi aparaty, przynajmniej mam jakieś foty(foto.Zbigniew Olejak)

...(foto.Zbigniew Olejak)

No to jedziemy z tym koksem.....tfu, kamieniami.

Ale się przyczaił.

Pełna koncentracja i...

...srrrrrrrrrrru w duł.

Na dole można było popuścić hamulce, czego efektem była moja gleba, a że BBlacki jechał zaraz za mną i nie chcąc na mnie wjechać, to glebną zaraz za mną i dużo nie brakowało, a nabił by się na wystający kołek.

Z przełęczy zjeżdżamy kawałek asfaltem na Słowację, uzupełnić płyny hehe.

Po krótkim posiedzeniu wypych tą samą drogą co zjeżdżaliśmy, ale tylko do rozwidlenia szlaków, zostawiamy niebieski i jedziemy czerwonym na halę Miziową...

...ale najpierw chwila na rozprostowanie nóg(foto.Paweł_P)

Tym czerwonym jechałem kiedyś w przeciwną stronę i jest po prostu zajebisty.

Ale przejechanie go w całości w tą stronę, dałoby wielką satysfakcję...

...tylko trzeba by trochę....dużo, skila podnieść hehe.

Na Miziowej wrzucamy coś na ruszt i kulminacja dzisiejszej wycieczki zjazd żółtym do Korbielowa.

Chyba Mi trochę opona dobiła, ale dzisiejszy trip powinno się gdzieś zapisać, bo nie było ani jednego kapcia.

Na koniec rodzinna fotka i do domciu.