• Temperatura -9.0°C

Skrzyczne, śnieg, mróz i... ROWER

Niedziela, 20 lutego 2011 · dodano: 21.02.2011 | Komentarze 3

Celem dzisiejszej akcji jest Skrzyczne.
Więc pakuję rano rower do auta, i wyjeżdżam na przełęcz Salmopolską.
A stamtąd już rowerem, najpierw żółtym szlakiem, a później asfaltem do centrum Szczyrku, gdzie byłem umówiony z resztą ekipy EMTB.pl
Ułatwiamy sobie zdobycie szczytu, jadąc wyciągiem.
Ale siedzenie na krzesełku ponad dwadzieścia minut w temperaturze -9 stopni, nie było miłe:(
Na górze chwila na rozgrzanie i zjeżdżamy czerwonym szlakiem do Buczkowic.
Góra wąska ale da się spoko jechać, niżej jest już szerzej i zdecydowanie mniej śniegu,
ale za to są lodowe pułapki, na których kilku z nas poległo.
Druga połowa zjazdu to zajebisty singielek,
a na koniec dymanie asfaltem spowrotem pod wyciąg.
Którym wjeżdżamy drugi raz na górę.
W schronisku jemy obiad i ogrzewamy się trochę przed kolejnym zjazdem.
Tym razem w drugą stronę, na Malinowską Skałę.
W tą stronę jest więcej śniegu, ale jest dobrze ubity i jedzie się naprawdę dobrze,
rzekł bym super.
Można było sobie poskakać, na muldach z nawianego śniegu.
Po podejściu na Malinowską Skałę, krótki odpoczynek i zjeżdżamy w stronę Malinowa, na zjeździe nie obyło się, bez kilku efektownych gleb.
I na koniec podejście na Malinów, gdzie rozstaję się z resztą ekipy, która zjeżdża zielonym szlakiem do Szczyrku, a ja na Biały Krzyż do samochodu.

Jak widać widoki dzisiaj będą rewelacyjne he,he, mgła taka że na 15m nie widać

Początek wąsko ale, w miarą sprawnie i szybko (fot. kartonier)

Jakoś tak płasko, ale tam była ścianka (fot. kartonier)

...wyciąg widmo...

Ekipa w komplecie od lewej: Ja, gt75, DUCKANDCOVER, Kondi, shovel, pastaga, kartonier, Gyrou

Zjazd na Małe Skrzyczne (fot.shovel)

W drodze na Malinowską Skałę

podejście na Malinowską Skałę...

...podejście ciąg dalszy...

...cel osiągnięty (foto shovel)

A tu znów targanie rowerów, jak komu wygodnie, tym razem na Malinów

koniec i do następnego...