Bez celu, byle przed siebie

Sobota, 16 lipca 2011 · dodano: 21.07.2011 | Komentarze 3

To miał być krótki wypad, ale wyszło inaczej, najpierw standard - kierunek Wisła, po drodze spotykam Pawła (mr.kura) z kolegą, kończyli właśnie traskę Czantoria - Kubalonka. Pogadaliśmy chwilę i każdy ruszył w swoją stronę.

No to zaczynamy, Wisła Czarne zapora na jeziorze Czernieńskim. Na górze po prawej Zameczek - Rezydencja Prezydenta RP.

Dalej jadę wzdłuż Białej Wisełki, na zdjęciu skały grzybowe.

A to już szuterek, którym bardzo szybko i łatwo można dostać się do drogi trawersującej stoki Baraniej Góry.

Trawersem jadę na Cieńków, a że słońce jeszcze wysoko...

...to cisnę dalej na Gawlas, szlak jak większość żółtego rozorany:(

Jeszcze o tym nie wiem, ale tam pojadę - Barania Góra

Widoczek z Gawlasa na Żywiec, w tle jezioro Żywieckie.

Podczas podjazdu na Gawlas kombinowałem w którą stronę jechać, Malinowska Skała czy Barania, padło na Baranią, bo od tej strony dawno nie jechałem.

Daleko w tyle majaczy Skrzyczne.

Podjazd na Magurkę Wiślańską, dużo kamieni, ale da się całość podjechać, z wyjątkiem jednego pół metrowego progu.

Trochę kolorowych akcentów na tym pustkowiu.

Nareszcie na zielonym szlaku zrobili porządek, posprzątali powalone drzewa i szlak zrobił się cały przejezdny.

Regina odpoczywa przy ławeczce na szczycie Baraniej Góry.

Zjazd tym razem w kierunku Przysłopa. Pływające belki zajebiście się po nich jedzie.

I dalej zjazd prawie do samego schroniska po korzeniach.

A to już Dorkowa Skała między Stecówką, a Kubalonką.

W okolicach Kozińców zrobiło żółto - pomarańczowo - czerwono, a potem czarno (czytaj ciemno) do domu dotarłem przed dwudziestą drugą.

Kategoria Beskid śląski

k4r3l
| 10:02 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj dobrze wiedzieć, że się ktoś zabrał za te powalone na szlaku drzewa. wreszcie to wygląda normalnie!
andrzejr76
| 21:30 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Na Baranią od strony Przysłopa, udało mi się podjechać całość zimą, jak był dobrze udeptany szlak.
A zielono - czerwony podjechałem w całości oprócz tego jednego progu i dwóch powalonych drzew.
marusia
| 15:29 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj Tydzień temu podjeżdzałem (a właściwie wpychałem) na Baranią, ale od strony Przysłopa. Widzę, że ta droga z doliny Białej Wisełki przez Gawlas jest chyba lepsza -choć ten zielono-czerwony pamiętam jako dość hardkorowy (zjeżdżałem nim). Wygląda na to, że Baraniej nie da się chyba zdobyć bez zsiadania z bika :/

Piękne żółto-pomarańczowo-czerwone na ostatniej fotce.

Pozdrower.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ndrec