Eksploracja Ustrońskich ścieżek

Środa, 20 lipca 2011 · dodano: 23.07.2011 | Komentarze 3

Jako że pogoda jest do bani, to na jakiś większy trip niema szans.
Więc trochę pokręciłem po Ustroniu w poszukiwaniu nowych ścieżek.

Po dostaniu się na zbocza Lipowskiego Gronia zacząłem zjeżdżać w dół.
Takim oto singielkiem...

...w paru miejscach przecina się z strumykami, ale da się przejechać, albo przenieść bez zamoczenia butów.

Mini ścianki też się znajdą.

A to już kolejna ścieżka prowadzi bardziej po płaskim, ale za to po lewej jest dość strome urwisko, a na samej ścieżce kilka dość głębokich dołów.

Kolejny strumyk...

..i kolejna ścieżka.

Na koniec chciałem sprawdzić jeszcze jeden singiel, ale okazał się mało przejezdny, chaszcze do ramion i moczary, a na koniec dość spore bajoro.

Mała przekąska:)

Rzeka Wisła po ostatnich opadach.

Kategoria Po okolicy

k4r3l
| 09:17 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj dobrze, że mieszkamy gdzie mieszkamy, bo przynajmniej choć nie daleko, to zawsze można sobie zrobić małą górską improwizację :)
andrzejr76
| 12:48 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Ramę mam "S" a wysokość główki 13cm. Pozdro.
feels3
| 10:53 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Ta pogoda mnie dobija ;) Nawet jak 2,3 dni nie pada to w górach jeszcze mokro jest i błoto zostaje. O ile jazda jeszcze przejdzie, tak do mycia roweru po takiej jeździe to mam lenia ;)

BTW. Pękła mi rama i szukam czegoś nowego, widze masz Reigna, którego biore pod uwagę i mam pytanko o wysokość główki ramy, bo mam dość krótką rure sterową.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nages