PILSKO

Niedziela, 4 września 2011 · dodano: 07.09.2011 | Komentarze 2

Na Pilsko planowałem jechać już od dawna, tylko że zawsze coś wypadło, ale przeważnie to pogoda była do bani. No ale w końcu ...
...jest niedziela, jest słoneczny poranek, więc pakuję graty do samochodu i śmigam do Korbielowa.
Samochód zostawiam na przełęczy Glinne i niebieskim szlakiem zaczynam półtorej godzinną wspinaczkę.

Początek może jakiś 1,5 km można było jechać, ale...

...dalej już tylko pchanie i niekiedy noszenie roweru.

Po tych korzonkach fajnie by się zjeżdżało, kiedyś trzeba będzie sprawdzić.

Robi się coraz ciekawiej i do tego stromiej.

Nawet trochę błota się znalazło, no ale co to za jeżdżenie, jak niema błota hehe

Ale, co tam błoto jak tu takie pikne widoki.

I tak na zmianę trochę pchania...

...trochę noszenia.

Babia Góra czeka na swoją kolej...może kiedyś

No i jestem, ale to jest szczyt po polskiej stronie, a na główny leżący po Słowackiej stronie...

...trzeba jeszcze kawałek podjechać taką wąską ścieżką między kosodrzewiną

Cel osiągnięty, fotka z cyklu tu byłem i spadam na dół, czarnym szlakiem...

...do schroniska na hali Miziowej.

Chwila odpoczynku przed kulminacyjnym zjazdem.

A na zjazd wybrałem czerwony szlak do przełęczy Glinne.

Na tym szlaku jest wszystko, rock garden, korzenie, strome ścianki, luźne kamienie, a na końcu można trochę pocisnąć.

Trochę mało kilometrów, ale dla tych widoków i zjazdów warto było.
Jeszcze tam wrócę:)

Kategoria Beskid Żywiecki

andrzejr76
| 20:21 piątek, 9 września 2011 | linkuj Jak tylko nadarzy się okazja, aby pojechać znowu w tamte strony to się odezwę.
nedvet
| 14:34 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Ostatnio tam wychodziłem tym samym szlakiem co Ty, i faktycznie nie nadaje się do wspinaczki na bajku... ale zielony wydaje sie juz dużo bardziej przyjemny dla bajkerów :) moze wybierzemy się kiedyś razem wypróbować ten wariant? :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dyprz