Snake day

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 10.09.2011 | Komentarze 0

Tak w ogóle, to zaczęło się już wczoraj wieczorem, jadąc z Wisły poczułem że jakoś zaczyna mi pływać tylne koło, a że robiło się coraz ciemniej,
to nie chciało mi się zmieniać dętki i jakoś się dokulałem do domu.
Rano zmieniłem dętkę, wszystko pięknie ładnie, ale nie minęło pół godziny, słyszę jakieś syczenie. Myślę co za cholera, pewnie łatka puściła.
Tym razem założyłem nową dętkę i powoli zacząłem się zbierać,
bo umuwiłem się z Pawłem (mr.kura).
Z Polany z pod wyciągu na Czantorię, pojechaliśmy ścieżką rycerską właśnie na Czantorię i dalej w kierunku Soszowa...

...na którym spotkaliśmy psa turystę.

Paweł dzisiaj testuje nowiuśki, błyszczący napęd deore XT.

Szybki zjazd z Cieślara na mały Stożek, i zaczęło się, o jeden kamień za dużo, efekt pierwszy snake.

flowers power

Widoczek z pod schroniska na Stożku

Taka mała mgiełka, tylko w tym jednym miejscu.

Kolorowe kałuże, głębokości i zapachu nie sprawdzaliśmy.

Paweł walczy z korzonkami.

No i w końcu zjazd z KIczor, kto jechał ten wie że zajebisty, Śmigamy w dół słychać tylko łomot kamieni i nagle pssssss.... i głośne ku**a, po wyjęciu dętki ukazuje się taki widok.

Fajny kawałek szlaku przed Kubalonką.

W planie była jeszcze Barania, ale nie zdążyli byśmy przed zmrokiem, więc zjechaliśmy przez Kozińce do Wisły i wzdłuż rzeki do Ustronia.