Goczałkowice - zapora

Czwartek, 15 marca 2012 · dodano: 16.03.2012 | Komentarze 0

W górach leży jeszcze sporo mokrego śniegu, więc trzeba pojeździć coś po nizinach.

Wybieram znaczek Wiślańskiej trasy Rowerowej i udaje się w kierunku Goczałkowic.

Skoczów miejsce gdzie Brennica wpada do Wisły.

A to już w Zaborzu i jeden z kilku odcinków w terenie, niby szuter, ale błota nie brakowało.

Pełno strumyków i kanałów z wodą.

1/3 drogi za mą, więc trzeba trochę odpocząć.

Większe jeziorka jeszcze skute lodem, ale już chyba niedługo.

No i dojechałem, ale w jednym miejscu źle skręciłem i zamiast wyjechać na zaporze, to wylądowałem na brzegu.

Jezioro też jeszcze całe zamarznięte.

Wielgachna ślizgawka.

No i jestem na zaporze, jej długość to prawie trzy kilometry.

Gdy Ruszałem w drogę powrotną w końcu wyjrzało słonko, które schowało się jak byłem za Skoczowem.

Nie chciało mi się wracać tą samą drogą, więc pojechałem dookoła jeziora, 55km asfaltem na oponach 2.3cala hehe, ale przynajmniej z wiatrem.

Ostatni rzut oka na jezioro,