Równica i jazda poza trasą

Niedziela, 4 marca 2012 · dodano: 05.03.2012 | Komentarze 1

Taki krótki przedpołudniowy wypad na Równicę.

W oczekiwaniu na Jacka, aż przykula się ze Skoczowa, jeżdżę sobie po Ustroniu i podziwiam to i owo.

Oj poszalało by się takim sprzętem.

Jacek dojechał, więc jedziemy, niestety asfaltem bo innej opcji niema, osobiście to wolę jechać szlakiem, ale w słońcu śnieg zrobił się za miękki i się nie da!

Przy schronisku jeszcze prawie metrowe zaspy.

Krótka przerwa przy Zbójnickiej Chacie i jedziemy dalej, w planie mieliśmy dostać się na przełęcz Beskidek, ale...

...szlak w tym kierunku nie za bardzo nadawał się do jazdy, więc odbiliśmy w drugą stronę na szczyt Równicy.

Podczas gdy Jacek raczył się ciepłą herbatką...

...Ja sprawdzałem, jak się jeździ po pół metrowej warstwie zmrożonego na beton śniegu i powiem nieźle można popylać;)

Ze szczytu ruszamy żółtym szlakiem, a w zasadzie to bez szlaku w kierunku Lipowskiego Gronia, zajebista jazda między drzewami po śnieżnym betonie.

Ale w bardziej nasłonecznionych miejscach zdarzały się takie niespodzianki, na szczęście obyło się bez lotów przez kiere hehe.

Im niżej tym bardziej wiosennie...

...a tam w oddali to już całkiem wiosennie.

Lodowa rynna.

No i to by było na tyle, jeszcze kawałek terenem i powrót asfaltem do domu