• Temperatura -2.0°C

Barania Góra #2

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 2

Pierwszy rowerowy atak na Baranią w tym roku musiałem zakończyć w schronisku na Przysłopie KLIK i na szczyt dawać z buta.
Minął miesiąc, zrobiło się wiosennie(ale to tylko złudzenie) to myślę może by tak spróbować ponownie.

Więc jadę, ale z każdym przejechanym kilometrem, śniegu było coraz więcej i więcej, zapora w Wiśle Czarnem wciąż jeszcze zamarznięta.

Po dojechaniu do Czarnego i wjechaniu w dolinę Czarnej Wisełki, zacząłem się zastanawiać czy dalsza jazda ma sens, całe 6 km podjazdu do Schroniska to jedno wielkie lodowisko ale dałem radę, tylko napotkani turyści jak zwykle zresztą, jakoś dziwnie się patrzyli.

Tablica z mapą przy schronisku.

Na szczęście temperatura spadła poniżej zera i śnieg był zmrożony, więc dało się jechać,(a podczas całego wypadu wahała się od +9 do -7) od schroniska na szczyt prawie tyle co i bez śniegu.

Robiło się coraz pikniej i...

...pikniej.

A śniegu jest dokładnie tyle samo co miesiąc temu.

W dół chciałem jechać niebieskim , ale w tych warunkach on nie istnieje.

Więc zjechałem tą samą drogą i było miodnie, nie licząc 6 km lodowej drogi,której zjechanie zajęło mi 55 min.