Góry, górki i pagórki

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 4

Ostatnio się nie udała wycieczka, bo musiałem iść do pracy, to za to dzisiaj sobie odbiłem.

Podjazd na Równicę bez śniegu i sucho...

...tylko w jednym miejscu jest jeszcze trochę śniegu. na górze też już praktycznie śniegu niema, najprawdopodobniej jeszcze jest na szczycie i na zboczu schodzącym do Brennej.

Z Równicy zjechałem do Polany i leśnymi ścieżkami przez Poniwiec na Jelenicę.

I dalej szutrówką pod Małą Czantorią na Budzin.

Ostatnie 200m to błotna ślizgawka, opony tak się zalepiły, że ledwo się mieściły w ramie.

Tuł, biegnie tam czarny szlak którym mam zamiar się przemieścić do Dzięgielowa.

Chatka pod Małą Czantorią.

I Mała Czantoria w całej okazałości, od tej strony widać jak by już śniegu nie było, a w rzeczywistości jest i to dużo.

Takiemu to dobrze, leży i wygrzewa się w słońcu.

Jest i akcent wiosenny.
Z Dzięgielowa asfaltem Do Cieszyna, a w drodze powrotnej zahaczyłem jeszcze o Leszną i dalej...

...leśno bagiennymi drogami do domu.

Błoto przypominające wylewkę samopoziomującą hehe.

To jest trasa jaką przebyłem...

...a to co zarejestrował GPS w telefonie dopóki nie zgubił sygnału, po przejechaniu 17km, on miał już 83km i 41188m przewyższenia, a wykres wygląda jak bym co najmniej po litrze jechał;)

daniel3ttt
| 21:16 sobota, 24 marca 2012 | linkuj He he widziałem wczoraj to błotko na czarnym. Dzisiaj o mało co nie skusiłem się na wariant "szutrowymi serpentynami" z Lesznej. Nieźle bym się wpakował i to w dodatku po szarości. Czas jednak gonił i śmignałem asfaltem.
k4r3l
| 20:05 sobota, 24 marca 2012 | linkuj zgadzam się, od 700m jeszcze trzyma zima, widać to chociażby po asfaltowych przełęczach. a co jest w terenie to można się domyślać (to błotko z ostatnich fot miażdży!)
andrzejr76
| 18:24 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Tak do 600m jest sucho, potem robi się mokro i błotniście, a powyżej 750 dużo śniegu.
nemo
| 17:30 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Andrzej można już normalnie pośmigać po Śląskim nie tonąc w błocie ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asasi