Sucho... z przewagą błota .......Błatnia

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 1

Zima powoli odpuszcza i z każdym dniem, śniegu w górach jest coraz mniej.
Więc po południu pojechałem do Brennej, zobaczyć jak się sprawy mają na Błatniej.

Początek podjazdu całkiem suchutki, aż miło się jechało mimo sporego nachylenia.

Zajac nu pagadi

Z czasem robi się coraz bardziej mokro, ale da się normalnie jechać. Tydzień temu kolega dojechał tylko do tego miejsca, bo dalej jeszcze był śnieg.

Po około 300m dalej zaczynają się miejsca w których zalega jeszcze śnieg, ale tylko w zacienionych miejscach, o dziwo można było spokojnie pokonać te miejsca, nie schodząc z roweru.

Ostatni kawałek przez las był najgorszy, dużo mokrego śniegu i zero jazdy.

A to widok na schronisko, jak widać jeszcze dużo tego białego syfu.
Chciałem zobaczyć ile jest śniegu po drugiej stronie w lesie, ale po zrobieniu dwóch kroków i zapadnięciu się po kolana, dałem sobie spokój.

Zjazd prawie tą samą drogą, przy zachodzie słońca.