• Temperatura -2.0°C

Śnieżne single - Czantoria

Niedziela, 17 lutego 2013 · dodano: 17.02.2013 | Komentarze 4

Na dole w mieście odwilż, a w górach warunki wyborne na rower, szlaki przetarte i udeptane na beton, dzisiaj były najlepsze warunki jakie zastałem tej zimy.

Jedno z dwóch, króciutkich podejść czerwonym szlakiem na Czantorię w sumie może z dwieście metrów...

...a reszta w siodle, nawet w lecie nie udało Mi się chyba więcej podjechać hehe

Oto i śnieżne single.

Z Dużej Czantorii, szybki teleport na Małą Czantorię...

Gdzie wbijam na żółty szlak...

...i wyborne pięć kilometrów zjazdu aż pod sam dom...

...z małymi przerwami na fotki hehe...

...

Kategoria Beskid śląski, Zima

andrzejr76
| 19:04 środa, 20 lutego 2013 | linkuj Jak się jeździ samemu, to trzeba sobie jakoś radzić :-)
ludwikon
| 18:30 środa, 20 lutego 2013 | linkuj Takie zdjecia z samowyzwalacza wymagaja poswiecenia ale efekt jest bomba. Wole to niz "czyste" krajobrazy
daniel3ttt
| 07:33 wtorek, 19 lutego 2013 | linkuj Super
jakubiszon
| 22:28 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Szacun wielki!!!! Nie sądziłem, że mogą być tak wyborne warunki w górach - hehe coś mi się wydaję, że chyba w najbliższych dniach odwiedzę okoliczne szlaki :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iatak