• Temperatura -1.0°C

Tam gdzie pewnie dawno nikogo na rowerze nie było - Stożek

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 23.02.2013 | Komentarze 5

Pomimo dwudniowych opadów śniegu, postanowiłem spróbować zdobyć Stożek bo dawno tam nie byłem;-)
Ale najpierw trzeba dostać się do Wisły, i aby uniknąć zasyfionego asfaltu jadę ścieżką rowerową wzdłuż rzeki Wisły, co trochę mnie wypompowało, bo temperatura podskoczyła do +4 i zrobiło się grząsko.
Za Wisłą odbijam w prawo i śnieżną drogą jadę w kierunku Kobylej i dalej na Mały Stożek, tu jedzie się już elegancko, dobrze odśnieżona i ubita droga.
W końcu dojeżdżam do czerwonego szlaku w kierunku Stożka i okazało się, że jest dość dobrze udeptany.

Po około dwu i pół godzinie jestem na górze( godzinę dłużej niż latem)

Chwila przerwy na małe co nieco...

...i dopiero teraz zaczyna się prawdziwa jazda - zabawa;-)

Prawie siedem kilometrów takiej oto ścieżki, szerokość ok.30cm, a w niektórych miejscach głęboka na pół metra i większość w dół.

Skałki między Stożkiem a Kiczorami...

...no to jazda...

Kiczory...tutaj musiałem kawałek prowadzić, bo niema tam drzew i było troszkę pozawiewane...

...a dalej już wszystko w siodle, aż do głównej drogi w Wiśle Głębce.

Kategoria Zima, Beskid śląski

daniel3ttt
| 21:03 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Sie tam nie nudzita:)
andrzejr76
| 19:20 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Dzisiaj byłem na Błatniej i zjeżdżałem Harcerskim do Jaworza, jakiejś wielkiej tragedii nie było, ale gdy tylko przednie koło opuściło ścieżkę, kończyło się to lotem w śnieg hehe
k4r3l
| 19:06 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Udało Ci się przed odwilżą, dziś już pewnie nie byłoby tak wesoło, chyba, że w wyższych partiach... Bajeczny klimat na fotkach!
panther
| 07:29 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Gratuluję jazdy w tak ekstremalnych warunkach.
jakubiszon
| 00:02 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Wilki Szacun i Gratki!! Widzę, że warunki miałeś delikatnie mówiąc extramalne!! Pojechałeś po bandzie i to ostro!!! Pozdrawiam!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yoree