Harcerzyk ;-)

Niedziela, 24 lutego 2013 · dodano: 25.02.2013 | Komentarze 2

Przyszło ocieplenie i zrobiło się syfiacie, ale mimo to postanowiłem coś pokręcić.
A żeby się nie upaprać od samego początku, to podjechałem sobie samochodem w okolice Brennej.
I dalej już rowerem do Brennej, na początek czterokilometrowa rozgrzewka asfaltem na Wetach 2,5 2ply hehe.

W Brennej skręcam na zielony szlak prowadzący na Błatnią... i prowadzę...

...i tak aż do połączenia z czarnym szlakiem. Od tego momentu już można było jechać, ale jak bym miał jakieś słabsze opony to by była kicha, bo robiło się coraz bardziej miękko.

Do schroniska dzisiaj nie jadę, bo mój dzisiejszy plan jest taki żeby zjechać szlakiem Harcerskim do Jaworza...

Ale żeby się dostać na Harcerski, musiałem kawałek rower taszczyć na plecach.

A sam szlak był nawet dobrze udeptany, ale troszkę za miękki...

...i trzeba się było pilnować żeby nie wypaść ze ścieżki...

...

...bo każda wizyta przedniego koła poza ścieżką, kończyła się mniej więcej tak.

A tutaj zatrzymałem się na płotku ;-)

Gdy zjechałem już na dół wyszło słonko i zrobiło się wiosennie.